.

.

Friday, January 11, 2013

. my little bongggsu .




Sesungguhnya aku sayang semua adik-adik aku. Tak kira la dorangg selalu 'makkohh' aku. Makkoh tu maksudnya selalu pangkah aku la. Apa yang aku cakap, apa yang aku buat, dorangg bahan. Lebih kurangg gitu la. Apiss, selalu bahan aku. Tapi, kekadang dia geng ngan aku untuk join adik-adik. Ngehngeh. Apis ni umor tak jauh beza. Aku 24, Apiss 22. Kimie, 14 and Yana 10. Biasanya aku akan geng dengan Apis or Yana. Kimie pulak lone ranger. Kekadang Yana la suke komplot dengan Kimie. Ahhh. Semua talam dua muka! HAHAHA.


Banyak pulak merepek. Aku nak story pasal my little bonggsu, Yana. About her fevret! Tudung lapis-lapis! Dia ni memangg la. Lebih maju dari aku. Ok. First, aku memang bukan yang jenis pakai tudung ekpress which is tudung Ekin, tudung Arissa or my fren called 'tudung indon'. 


Dia suka sangat pakai tudung ekpress ni. Senangg kot. Then tudung dia semua gojess. Macam ladies-ladies gitu. Err.. Memang la dia pompuan, tapi baru 10 tahun kot! Aku pon tak pakai tudung cenggitu. Alahai bongsuu. 



Haa. tengok tudung dia. Lapis-lapis macam kek you! Tudung ni bukan beli siap, maksu aku tempah kat kawan dia. Beli kain, pilih kain kaler ape or corak ape yang kita suka then hantar jahit. Kos beli kain + jahit sama macam beli tudung siap kat kedai. Agak berbaloi sebab kita boleh pilih sendiri jenis kain dan corakk. Boleh match dengan baju kan?


Tengok haa, aku  pakai tudung harga seploh hengget jer. dia? Huh. Kalah aku bhai..!



Time raya haji. Tudung yang aku pakai tu pon hanya pinjaman semata-mata. Kan aku cakap, aku tak hade tudung ekspres! Dedua tudung gojess ni di tempah dan bukan beli yang dah siap.



Haa. See? Tudung lapis-lapis lagi! Ni baru dua tiga kepingg aku upload. Banyak lagi you! Kang menangis pulak tengok tudung-tudung dia kalau aku upload semua. Yang corak-corak ghimauuu pon hade. Kelass adik aku jahh! Yang ni harga dia RM40++.
  Lokasi : Econ Jaya
 



 

0 comments: