.

.

Sunday, December 11, 2016

. Kuching Trip : Living House Kuching .


Macam biasa, kalau balik dari trip ke mana-mana, aku akan buat review pasal hotel yang aku stay tu. Trip ke Kuching yang lepas, aku and the geng semua sekali enam orang. So, kami decide nak tinggal satu bilik je. Senang nak bergosip. HAHA. So, aku perlu cari hotel yang sediakan bilik untuk tiga orang memandangkan kami semua tiga lelaki dan tiga perempuan. Macam biasa, bab-bab hotel ni memang kerja aku. 

So, survey punya survey, ada la satu hotel ni yang dekat dengan waterfront dan ada bilik untuk tiga orang. Hotel bajet kekdahnyaaaa... dalam gambar ok. Memang berdebar-debar hakak nak tengok sendiri hotel tu. Hahahahaa.


Bawah hotel ni memang kedai makan cina dan landmark dia Hong Leong Bank. Kawasan orang cina kata abang driver kami. Redha jelah, kami sewa untuk tidur je pun. Hee.


Living House


Reception.


Kalau tak salah aku, hotel ni ada tiga tingkat.



Bilik kami di tingkat dua. Geng lelaki pulak tingkat tiga.


Bilik ni RM 60 satu malam. Satu katil single, satu katil double.



Ada satu almari kecik untuk sangkut baju, cermin besar, plag memang banyak. Siap ada extention lagi kauu. Hahaha. Pemanas air ada. Seterika pun boleh request kat kaunter tu. 24 jam servisnye. So kalau ada apa-apa masalah, no hal lah.

Cumaa.... haaa, biasalah, nama pun hotel bajet kan. So, jangan berangan katil nak gebu gebas la. Biasa-biasa je. Balik pun dah lewat malam. Tido je. Esoknya pagi-pagi dah gerak. So, ok lah bilik macam ni. Lagipun kami sewa untuk tiga malam. Kalau sewa hotel lima bintanggg, kering poket dikkk. HAHA.


So, sesiapa yang berminat nak stay sini. Tu haaa, ada alamat kat bawah. Tak pun cari kat booking.com ;)

Alamat : Lot 223-226, Jalan Ban Hock, 93100 Kuching, Sarawak, Malaysia
No. Telefon : +60 82-250 133


happiness only real when shared ;)

0 comments: