.

.

Saturday, September 3, 2016

. FamilyTrip : Langkawi Last Day .


Hari ketiga. Last day. Masing-masing dah penat semalam. So, hari ni lewat sikitlah bangunnye. HAHA. Jam 8 lebih macam tu kami keluar breakfast dekat depan homestay. Haaa. kan untung sewa homestay dekat dengan tempat makannnn. Kau cuma perlu menapak je. 


Selesai makan apa semua. Kami jalan-jalan kat tepi Pantai Cenang. Last day baru ada masa nak turun pantai. Leburrr semua plan nak mandi pantai. HAHA.



Dah. Sekeping je cukup la ye. ;p

Pukul 11 pagi, kami balik homestay dan bersiap-siap nak ke airport. Pasalnya flight kami pukul 1. So, lagi baik sampai awal. Kot ramai orang. Maunye kelam kabut. Even aku dah biasa check in lambat, tapiiiiiii kami ramai. Biasa aku sorang, senang je aku nak lari sana sini. Hehe.


Sempat lagi singgah Pantai Hujung Airport nak bergambar.



Selfie jelahh.




Maap lahhh. Dah habis skala dah aku cerahkan gambar ni. HAHA.



Sampai je akt airport, owner kereta datang untuk ambik kereta tu. Siap cek keliling kereta. Memang kena berhati-hati lah bawak kereta sewa tu. Kot-kot ada calar ke ape, kita lah kene bayar.


Sesi check in lugage. Kami sekali kan je semua.


52.8 kilo je uols. Tak berat puns. Hee


Jom balik Kelate! Kejap je wei 3 hariii.



Yana si budak troli. HAHA. Sekali sekala buli dia. hahahahha. Sambil-sambil tunggu driver datang. Kami lepak kat airprt KB sambil scroll gambar. Semua gambar dalam phone aku. Jadi gigih la dorang ambik turn nak bluetooth. 


So, end of our holiday. Family Trip. Till next time ok guys. Next entry aku akan up berapa total bajet hangus. HAHA. --'



happiness only real when shared ;)

0 comments: