.

.

Wednesday, September 7, 2016

. FamilyTrip : Singgahsana Bulan Centa Homestay .


Seperti biasa, hotel @ homestay review. 

Rate untuk sewa homestay ni RM 300 ( school holiday @ public holiday ). 

Lokasi : Belakang Restoran Haji Ramli, Pantai Cenang. Boleh jalan kaki je ke pantai. Kedai makan pun banyak area homestay. Nak shoping cuci cuci mata pun senang. Parking memang disediakan. Luas. Highly recommended!



Ruang tamu.



Ada tv, cerek elektrik, iron, peti ais kecik, gelas, pinggan, sudu. Cuma tak boleh memasak jela. Dapur tak disediakan. Yelahh, datang sinu tak sempat nak memasak bagai. Hehe.


Cermin ni yang penting. HAHA.


Ada dua bilik. Katil queen.


Setiap bilik ada dua katil queen. Pakej dengan aircond setiap bilik. Towel disediakan.


Dapur.



Toilet luas dan sangat bersih. Selesa. Sebab aku ni cerewet sikit bab-bab toilet. Benda first aku jenguk bila sampai hotel or homestay ialah toilet! Kalau agak-agak tak selesa, aku rela pegi cari masjid ke pam minyak ke. HAHA

Sekian sahaja review aku untuk penginapan kali ni. Review ni free je, bukan berbayar pun. Ni sebab aku nak share la kat korang, tempat yang sesuai nak stay if datang sini dengan family kan. Untuk pertanyaan lanjut... contact ada kat bawah ni haaa. Happy holiday guys!


No. Tel : 019 2821227 ( Sis Dila )




0 comments: