.

.

Tuesday, September 13, 2016

. Xplore Borneo : Desa Cattle Dairy Farm, Kundasang Part 2 .


Ok. Part two. Lepas balik dari Crystal Hill ( link ), kami rehat dan bersiap-siap ke Desa Cattle Dairy Farm. Tempat wajib la kalau datang Kundasang kan. Kalau nak view ala-alan New Zealand giteww. HAHA. View serius lawaaa sangat. Latar belakang Gunung Kinabalu.


Dah berkali-kali datang sini pun masih excited nak bergambar. Acane tu? Hehe


Apa yang best kat sini? Haruslah susu lembu! Haha. Lemak berkrim kot. Tapi aku boleh minum seteguk jela. Aku ni bukan jenis suka susu. Kalau aku beli pun, yang perisa coklat. Kali ni ada perisa baru. Kopi!


Lepak sambil makan waffer, aiskrim dan susu segar! Kat sini korang boleh tengok proses perah susu lembu. Tapi ada waktu dia lah. Yang aku tahu pukul 2.30 petang. Tapiii kali ni aku tak tengok pun. Sebab dah tengok kan. Tak teruja macam first time datang  ;p


Aina.


Jalan-jalan tengok kandang lembu.


Terover edit. Haha! Kalau korang nak try bagi susu kat lembu & kambing, kat sini boleh cuba. Tapi berbayarlah ya.


Gigih pusing kamera ke kiri kanan atas bawah semata-mata nak cari view yang superb. Hihi.


Gambar syok sendiri mesti ada. ;p




One day, nak datang sini dengan suami. ;p Bakal suami, take note ok. Honeymoon sini. Hehe.


happiness only real when shared ;)

0 comments: