.

.

Wednesday, May 29, 2013

. entry jam 2.30 pagi .



Aku tak kisah orang nak cakap aku bangang. Nak block. Nak kutuk. Silakan. Mak Jemah tahan kutuk. :D

Cuma mahu berkongggsi sambil bergosip kata kau. Mak tak tahan dah dengan komen-komen ampa. Baik Mak PS wat kenangan kan. Moh la kite. Sharing is caring kata kau.

Fenomena biasa bola sepak Malaysia. Perang FB! Hari yang penuh provokasi. TRW menang dramatik. Game JDT vs PHG tunda. Stadium tak cukup seat. Provok sana sini. Gaduh sana sini.

JDT vs PHG. Tapi TRW dapat nama. Hehe. Jom kita lihattttt.

Admin sengaja menimbulkan provokasi. Hiii. Layankan je.


Kita di ayam ayam kan. Takpe. Depa starr dowh. Redha.


Haih? Tetiba nokkks. Femes betul lah TRW ni. Kuikui. Sabar ajelah.



Yela. Kita jugak salah. Bukan game kita pon, kita jugak salah. Noted!


Yela yela. Korang tak pandai nak mencaci. Tapi kenapa kat fanpage korang banyak orang dok caci caci? Ok fine. Tu semua orang TRW. :P


 Orang kelantan = manusia kau kata anjin*. org johor = manusia. Eh, macam sama je? Hehe.



2 jam je ke bro? hoiii. 4 jam jgk kot KT-Kuantan. Heee. Penat2 tgok game kat Terangganu. Boleh pulak nak g Kuantan? Logik. LOGIK gila.




Mengata dulang paku serpih. Huiii. Sedar tak, manamana JDT pegi, kecohhhh. Lumut. Kecohhh. Dtg KB, bawak askar tuuu. Huh. Fine. Kita salah jugak. Ok!


 Jolo la tu kak dio. Ore Klate jah peranga hudohh. Ore lain suci murniiiiii blako.

Takut anak cucu awok nanti kawen dgn ore Klate jah. Pahtu panggil ko awok Tok MEK. HAHA. Tak payah F**K sangat kak. :P


Terengganu masuk saham jugak. 


Tapi, ada yang matang. Adat la, bukan semua fans vangang. Bukan semua fans hudoh peel. Standard la. 

Yang biasa kita dengar, kerana nila setitik, habis susu sebelanga.
 Ada segelintir fans TRW yang ganas. Tapi BUKAN SEMUA. Fans JDT pon, mesti ada yang ganas. TIPU lah kalau tak hade langsung. Ye idokkk?

Aku ok aje. Kawan-kawan aku ramai johor kot. Tapi dorang ok je? Huh. Tak paham lah! Hoiii.

Depa ni baguihhh. Jadikan contohhh. Hiii. 

 So true.











Yang last ni aku suka.




Sepaatutnya tak perlu ada provokasi macam ni. Aku bukan lah pakar dalam bab bola ni. Aku hanya peminat. Aku pon masih 'budak' dalam bab bab bola ni. Tapi, aku peghati kan, provokasi macam ni tak matang la. Sama jugak untuk fans TRW. Tak payah la kita provok team lain. Tak kira fesbuk ke ape ke. Satu lagi, fans TRW please behave urself. Jangan ganas-ganas kayy. Sekali kita buat hal, selamanya orang akan ingat. Dah terbukti dah pon. Kita tak buat pon orang akan cakap kita buat. JAHAT selamanya lah bangsa kita. Huu.

Kito ni toksey la baloh samo Melayu. Pasal bola je kottt. (kecek luar plok doh).  Mano kito gi pom, atah bumi Malaysia jugok. Mano tahu, sep Johor keno kijo d Klate, sep Klate belaja di Johor. Nok musoh apo gak. Maghiii jabat tange weh. :) Peace!

Apa-apa pon, salam 1 Malaysia. 

Kita sudah pasti le FINAL. Jangan Piala FA cancel sudahhhhhhhhhhhhhhhhhhh.


0 comments: