.

.

Saturday, June 27, 2020

. hotelreview : Hotel Seri Malaysia Lawas .


OK. Nexttttt. Kita nak share view bilik di Hotel Seri Malaysia Lawas, Sarawak. Aku sebenarnya bertugas di Lawas. Hotel ni sekangkang kera saja denga rumah sewa aku. Tapi, sekolah aku ada program murid tahun enam kat hotel ni selama dua hari. Sekolah pulak jauh di ulu, so guru besar booking bilik untuk kami.


Check in! Stay free, siapa taknak kann.


View dari tingkat dua. Depan tu Waterfront Lawas. Masa ni waterfront tak siap lagi. Tahun 2018 kot program ni. Punyalah lama peram kan.



Ada dua katil single. Harga dalam RM100lebih macam tu la.  Sekolah yang bayar so aku tak ambil tahu harga dia.


Confirm selesa korangggg. Hari kedua tu budak-budak balik dalam jam 10 pagi macam tu. Tapi guru-guru pengiring masuk bilik sambung tidur. Jam 12 baru check out. Hahaha. Rugiiiii kalau keluar awalll.






Breakfast free je. Aku makan. Lepas tu mandi kolam. Haruslah perut lapar lepas main air kan. So, kau boleh sambung breakfast. HAHAHA


Punyalah happy murid-murid aku. Dorang memang tak pernah mandi kolam. Maklumlah budak-budak ulu. Keluar ke bandar pun jarang sekali.


Hotel Seri Malaysia Lawas
Jalan Gaya, 98850 Lawas, Sarawak
085-283 200


0 comments: