.

.

Monday, June 4, 2012

. mereka = JOZAN ♥ .



Walopon cerita dah basi. Tapi aku nak jugak post. Haha. Before ni tak sempat nak update kan. Kalau ada pon, semua scheduled post. Haha. SIbuk uolsss! ;p

Malam Super Spontan akhir tu memang aku tengok. Tapi dengan keadaan penat. Lepas habis, terus ZzzZZZZzzzz... Hehe.

Tapi really ohsem la Zizan ngan Johan. SO swit! Dorang sangat swit. Dah hampir 5 tahun kot dorang ni bersama. Masa Adibah Noor cakap, kehebatan dua sahabat. Aku dah sebak. *over jekan?*


Memang mae dorang peluk-peluk tuh, aku dah terharu dah..*over lagik*

Huwaa. Sungguh aku bangga. Bila Zizan g amek hadiah n Zizan tarikk tangan Johan. Memang dorang BFF! Zizan dedikasi kemenangan dia tu untuk Johan sekali. Yela. Dorang susah senang sekali. Really ohsem weh! Semoga korang bersama hingga ke akhirnya! Cehh.. macam laki bini lak. Tapi bak kata Zizan. Jozan takkan berpecah! Yeah!




Ni la detik-detik yang aku suka sangat!





Johan. ^^



Zizan! ^^




Ni masa bufday Zizan, Johan bagi hadiah. Swit la dorang ni kan. ^^


2 comments:

Sheila Adziz said...

rezeki mereka... tahniah jozan...

YattAkasah said...

tak dpt tngok final..sedeh