.

.

Sunday, October 13, 2013

. i do love .


 I do love colours! Seriouslyyyy. Seriouslyy.'


Lumrah perempuan kot. Suka warna warni.

Aku seorang yang suka warna. Kalau orang tanya aku, what ur favorite colour? Aku akan jawab. BIRU. Yes. Blue is my favourite colour. Tapiiii, tak semua barang-barang aku warna biru. Kalau kita suka satu warna tu, tak semestinya kita akan obses gilaaaaa. Kann? Heee.

Biru kan warna friendship. Aku selalu cakap kat BFF, Biru kan warna kita. HAHA, Phuiii! Geli fulaksss kite wakkk. ;p





Kalau orang yang kenal aku, pasti orang tu admit yang aku ni gila. HAHA. Gila apa? Gila sangat akan warna. Contohnya, tudung. Kalau boleh, semua warna aku nak. Tengok je warna yang aku tak ada lagi, aku pastiii akan beli. Dulu koleksi shawl. Sekarang tudung bawal. Huuu. Nasib la wahai bakal suami. Dapat isteri macam aku ni haaa. Nampaknya kena sediakan satu bilik untuk aku sumbat semua baju kurung dan tudung. hehe...





Sekarang, aku gila beli skirt pulak. Serius aku lebih kerapp pakai skirt. Selesa. Sopan. Nampak nice je. HAHA. Masuk bakul angkat sendiri la pulakk kan. Hehe.


Betul la kata orang, woman is complicated. Bukti... Ce tengok gambauu kat bawah ni haaa. Hii. Ni baru dari warna.. ;;p



Colour is life, for a world without colours appears to us as dead.





0 comments: