.

.

Thursday, February 13, 2014

. no hard feeling ~ kuwe, afiq, piji, hajar, siti :D .


Wahhh. Fuhh fuhhh. Macam berhabuk habis dah rumah aku ni haaa. Long time no see eh. Heww. Nak kata sibuk. Kerja makan tido je kat rumah. Oh, mungkin mood nak menaip tak de plus lappy pon berhabuk. Nasib baik tak de labah labah buat sarang je uols. :p

Cuti raya cina tempoh hari, bespreng aku kawen. Sobs. 3 of us. Sedih dalam gembiraaa. Yela kau, Kuwe, Piji n Ajaa dah kawen. Kau rase??? Tipuuu la kalau aku tak gelisah woi. HAHAHA. Dorang bertiga ni aku kenal sejak matrikulasi.


 

Ni diaaa bespreng aku. Gojes tak hengat uols! Mase dia tunang tahun lepas, chubby sikit, sekarang dah meletopp letoppp kurusnya. Tahniah darling sayangg. Semoga awak dengan Piji bahagia hingga hujung nyawa. Oh. Hafizee suami si Ajaa ni sama matrik jugak kot dengan aku.



Ni sorang lagi kawan aku, yang aku kenal sejak matrikulasi. Zakwan. Semoga awak dan Dila bahagia sokmo. :')

Alkisahnya Kuwe, Ajaa, Piji dan abang baju petak kat gambar bawah ni satu sekolah dulu. Aku sorang je sekolah lain. Tapiiii, budak budak mrsm kan bersaudara.... cewahhh! Kami jumpa kat matrik. Sungguh aku takkan lupa sampai mati. Setahun yang super best. Thanks uols.


dari kiri : wan mohd afiq asyraf, wan mohd hafizee, siti hajar fattyne, siti normazilla 


Kita kenal sejak 2007. Dua dua kawan saya. Dua dua saya sayangg. Congrats again awak berdua. Ops, saya pasti abang baju petak kat sebelah Piji tu sayang awak berdua jugak, kan korang bertiga satu sekolah, satu matrik dan satu universitiii. Hehe.


Sungguh aku malu malu meowww bila kawan kawan tanya bila nak kawen. Tak de tarikh dalam kepala ni haaa. Just go with the flow.  



Awak, semalam saya mintak masa awak 2 saat sebab rindu dah bergunung dalam dada. Tapi sebenarnya saya nak awak beri seumur hidup awak untuk saya. ;') #9




2 comments:

nadia farahida said...

ooooo ni la encik wmaa yeeeeeeeeee :))

♥ cik kieranaa ♥ said...

@nadia farahida hah. tu la org dia. ^^'