.

.

Sunday, August 7, 2016

. Moving On .


It is and what it is. Accept it and move on. I think it's time to be happy again. And I've found my happiness. Allah. It's real. Janji Allah itu pasti.



Sebenarnya aku yang tak move on. Setahun lebih dah kot. Mulut kata move on. Tapi hakikatnya? Gambar simpan lagi. Mesej simpan lagi. Semualah simpan. Move on ke macam tu? Siap click ' favourite' icon kat facebook. Pahit. Tapi itulah aku. Walau aku dah tak contact tapi aku masih simpan kenangan. Aku tak sedar, kerana kenangan itulah aku tak move on.



Now, aku rasa betul-betul bebas! Pictures, deleted!. Conversation, deleted! Apebenda kat facebook yang di tag, deleted!. Almost 500 entries dalam blog aku which is about him and my bestfriend yang dah hilang tanpa khabar tu aku dah delete. Kalau dulu aku hanya save as draft(s). Now, aku discard semua. Patutnya aku dah buat macam ni setahun dulu.





Semoga Allah permudahkan segala urusan. Sudah tiba masanya. ;)
Time for something new. 



0 comments: