.

.

Tuesday, August 30, 2016

. FamilyTrip : Langkawi Day 2 .


Hari kedua. Pukul 7 pagi kami keluar cari sarapan. Dekat je, kedai depan Restoran Haji Ramli. Makan memanggg sedap. Tak salah aku nama kedai tu Delima Cafe kot? Hee. Lupa noksss, Berapa bulan sudah cerita ni. Hihi.  Kami keluar awal sebab nanti taknak beratur panjang time beli tiket tuuu. Hee. Cuti sekolah kan. Takut juge mereput beratur. --'



Makan banyak-banyak. kejap lagi nak jalan sampai pengsan. HAHA.

 Sudah makan, kami terus pecut ke  Langkawi Cable Car. Tempat wajibb sampai hokeyy. Rugilah kalau datang Langkawi nak naik kereta kabel kan. Aku ambik pakej combo, jimat. Last time aku datang pun aku ambik pakej tu jugak cuma this time ada tambah satu je lagi, masuk ke DinosourWorld. So, harga up sikit lah dari sebelum ni. RM 57 = Sky Dome + Cable Car + Dinasour Park + Muium 3D


Ni selepas masuk Sky Dome. Beratur tunggu kereta kabel. Nasib kami sampai tadi, takkk ramai pun orang beratur beli tiket dan beratur nak naik kereta kabel. Alhamdulillah. Sebab awal pagi kot? Jam 8 lebih time tu.



Ready nak naik kereta kabel. Semua steady tanpa gayat. Hee.



Aku dah mention kat entry yang lepas, memang trip kali ni aku jadi photoG je. ;p kalau ada pun, terselit dua tiga keping je haaa.

 
Empat ketul budak gemok. Hahaha. 


#pakmentuamakmentuaaok ;p


Nenek dan Ma aku. Heee. Steady je nenek aku naik kereta kabel, berjalan jauh-jauh. Mengoh? Takkk langsung ok. Hehe.


Kene wefie baru nampak muka kakok die ni. Tu pun nampak dahi jendul tu je haaa. --'


Huh. Aku tak ready lagi depa dah snap.




My brother. Ramai yang cakap aku adik, dia abang. Kehkeh. Muda remaja lagi akak ko ni. Awek mude gitewww.


Next station, Muizum 3D. Before masuk, kami topap tenaga dulu haaa. Nampak semua dah penat. Makan-makan dulu, lepas tu moh kiteeee.


Ayoh aku sporting sikit bab-bab bergambor ni. Macam anok die hok sulung ni la. Hehe.





Apa kau buat tu Hakimi? HAHAH




Steady je nenek aku. Apih la suruh nenek aku buat macam-macam gaya. Die layankan je Apih tu. Hehe.


Budak dua ketul ni, ada masa dorang ngam. Boleh duduk gelak-gelak. Ada masa gaduh macam perang dunia.


Satu-satunya gambar bertujuh. Fuh, jenuh nak mintak orang tolong ambikkan gambor. Walopon aku terlebih sengih, tapi takpe lah. Upload juge. :p

End of day two part 1. 


happiness only  real when shared ;)

 

0 comments: