.

.

Wednesday, October 9, 2019

. hotelreview : Crystal City, Kuantan.


Nextttttttttttttt, Crystal City Hotel, Kuantan.


Hotel paling susah nak cari. Pakai alamat dalam booking.com. Tapi driver grab tak jumpa cari. HAHA. Nasib baik hotelnya ok. Selesa dan harga berpatutan.


Reception


Ruang menunggu. Aku stay sini semalam. Ingatkan dekat dengan kolej adik aku, rupanya jauh. Tapi ok la. Sebab grab bersepah kat sini.


Ni aku suka. Cermin besar gila!




Wifi percuma. Tak ada astro


Katil queen tapi muat tiga orang.



Aku kalau stay hotel, tandaslah tempat yag aku jenguk dulu. HAHAH. Kalau booking thru online, memang aku tengok gambar tandas dulu. So, untuk bilik ni,harganya RM 73.14 per night. Aku booking thru booking.com.

For those yang berminat, ni details :

Crystal City
A-231, First Floor, 
Jalan Air Putih,
25300 Kuantan, Pahang
09-5671166



0 comments: