.

.

Friday, February 11, 2011

. sep kitowww .


hari ni aku nak bawak korang cuci-cuci mata tengok pakwe hensem! hehe.
amaran ye. entry ni penuh gambau! so, kalau boring..cepat tutup ye! :)
gambau2 ni semua aku curi dari membe aku. eh, bukan curi. tapi copy DAN aku dah MINTAK IZIN daripada tuan punya gambar iaitu Hazim! Hazim ni my ex-klasmate, schoolmate dan segala mate lah !


siyes smart gambau-gambau di bawah ni!


tempat - Tesco KB.
*alah. tesco je pon. haha.
macam mana la dorang rungkass sampai atas eh? :D




Yang berbaju merah tu ler Hazim.



Dia cakap ni dorang buat-buat je. bukan candid! Aku ingat aku and the geng je buat-buat candid. Haha


yang ni pon smart!




end!
:)


Till then. Have a nice day ahead. :)

Nak berkenalan dengan jejaka berbaju merah? Hah. Search sendiri kat gugel. Haha.


0 comments: