.

.

Thursday, December 29, 2011

. ‎45,056 people are talking about "TENTANG DHIA"....

Ahaha. Suka aku bukak fesbuk tadi. Habis je cite Tentang Dhia. Aku terus bukak lappy. Aku konpem la ramai yang update pasal Dhia nih. Hihi. Memang ramai pon. Gilakkk ahhh! Haha. Aku refresh je. Ada post baru. Ish2.... Pengaruh drama. Haha. Tak caye? Ni haa.. Semangat aku PS lagi nak tempek kat sini.





Jangan mencintai saya lebih dari mencintai Allah.






Ramai yang sedih. Ramai yang pelik. Sume dok update pasal cite tu je. Haha.






Ada yang tak puas hati sebab Ku Salmi lepas cenggitu je. Patot mati di gilis bulldozer. Hahahaha.




Cinta tanpa restu ibarat jasad tak bernyawa.









Ahaaa. Aku pon tak puas hati dengan ending. Dhia ngan Zikir mati tak pe la kan. Sebab depa dok kata, 'hanya mati yang dapat pisahkan kita'.. Adil la. Cinta sehidup semati. Ku Salmi tu. Ish. Patot buat la die terima pembalasan ke. Mati ke. Sebab dia dah buat ramai orang mati kann. Tak pon buat dia bertaubat. Tak pon GILA MEROYAN. Haha. Bapak ramai yang tak puas hati weh. Haha. Sampai ada yang suruh Ku Salmi sambung watak dalam Tanah Kubur kat Astro Oasis tuh. Wakakaka.



Ada jugak yang......................








Ada yang cakap, patut tuka tajuk, 'Tentang Mati'. Sebab ramai gila watak dalam drama ni mati. Haha. Betulkan. Senior aku dari awal lagik cakap patut tuka tajuk. Aku setuju! Haha. Sape mati...


. Mak Dhia .
. Ayah Dhia .
. Nenek Azmi .
. Pak Boon .
. Kawan Melly .
. Mak Melly .
. Bodyguard yang kejar Melly .
. Pakcik Kat Warung Kopi .
. Ayah Rafi .
. Dhia .
. Zikir .




So, apa pendapat korang???




p/s :: pengaruh drama. ish3...


1 comments:

bibi_anamodreka91 said...

Ta layan pon.. tinggal kt hostel tadek tb. rasa mcm ketinggalan zaman pon ade :/