.

.

Friday, December 30, 2011

. wedding part 1 .

Ahaa. Mau update cerita basi meh. Ni wedding pakcik aku yang keje kat Sarawak tuh. Wife die orang Kedah. Kelantan+Kedah. Ok ler tu. Aku nanti Kelantan+Kelantan kot. Hiii. Jum usha pic.



Afta akad. Welcome to our femly Cik Daa. Makcik aku ni peramah kott. Hii. Mula2 kenal da banyak cakap. Sebab umur kami tak berapa nak beza sangat. So, can share anything with her! Wink3!



Nas kawen. :)



Akad. Masa ni ada 3 pasangan pengantin. Siyes kalo aku jadik si lelaki, nebes weh! Ramai gila orang. Penuh masjid tuh!



Now. Kenduri. Orang Kelantan panggil 'berarak'. Means, pengantin lelaki ke rumah si isteri lah. Hehe.


Siap ngan banner. Biase lah kann. Pengantin sekarang. Hii. Aku nanti nak buat banner gantung kat pokok. Glamer gitteww.






Meet my kazen. Kalau belah mak. Dia sorang la kazen lelaki yang aku ada. :) Pi JB tuh. Lepak umah die la.



My Maksu. Ahaaa. Nampak macam sama umur. Err.... nampak dia muda dari aku sebenarnya. Even kami beza 5 tahun. Hii. Awet muda katenye.


Feeling bersanding. Haha. Bila la pulak my turn ek. Huhu. Guess.............



My kazen. Ahaa. She's only 15 meh.








Depa sambut kami dengan Silat. Tengok la kat kampung kami nanti. Kami sambut ngan 7 das tembakan. Hihi. Wait ya!









Huh. Setel part 1. Kat umah pengantin perempuan. Next.. Our house! Yeah. Konpem la meriah. Kami orang Kelantan, kalau majlis kawen ni. Meriah. #depends jugak la.#. Ada silat. Tomoi. Dikir barat. Hii. Hope majlis aku nanti meriah macam tu jugak la yea. :)




Tengah pikir, apa la bakal suami aku tengah buat sekarang ek. Hihi. Persoalannya. Siapa DIA? Tettt!





4 comments:

Sya said...

ohh, tahniahla kat pkcik akk.. nnt post tau kenduri kawen kat rmh akk plak yer.. hikhik

p/s: bila trun akk plak yer? >.<

susulemakmanis said...

kite pon insyaallah kelantan+kelantan gak..hehe.senang

Diya Edhayaa said...

tergelak tergolek ak bce entry k.et ni oiiii.. hahaha.. lucu seyhh.. sy rase, bakal suami sy sdg menabung utk kawen kami dan mse dpan kami nt.. dan sy doa2kn die pun sdg menabung iman dlm diri..:)

bibi_anamodreka91 said...

Nanti dah kawen pun u buatla entry gk.. hehe btw tahniah kt pakcik. Happy New Yer ! :)