.

.

Wednesday, March 7, 2012

. i dan novel .

Novel? Ahaa. My Pebret kott. Mengisi masa lapang lah kunun nya. Padahal, time assignment berlambak punns aku tibai baca novel. Macam sekarang la. Bersusun novel atas meja. 2 bijik je aku punya. Yang lain kawan2 punya la kan. Special thanks to Syida, Lyna, Dayah and Encik Marwan. :)




Sekali aku terpandang penulis novel niyy. Aku terkejut. Siyes! ORKID EDYLIYNE. Uik? Macam kenal. Aku terus tengok biodata penulis. Lahhh... betul la. Kawan aku rupanya. Klasmate masa matriks. Asma. Hihi.. Dia tu memang suka tulis2 novel ni. Tapi tatau plak novel die dah kuar. Terus aku meej kat Asma. Order 2 bijik novel dia. :)





Andai itu takdirnya. Aduhai. Novel ni sangat best! >.<




OMBAK RINDU. Novel pertama yang aku baca masa duk hostel dulu. Masa tu baru form two. :p




Kesimpulannya, dulu aku hanya suka baca novel. Pinjam jek orang punya. Sekarang ni dah pandai beli novel dah. Beli online pulakkks tu. Habes la elaun aku nanti. Duk borong novel jekk. Hailaa....



p/s: untuk hantaran nanti, wajib dah 1 dulang untuk novel! take note yea bakal suami. :p


0 comments: