.

.

Sunday, March 18, 2012

. mid term Terengganu .

Tajuk entry macam pelik je. Ngeh3



Kisah pengembaraan kami. # 11,12 Mac 2012 # Asalnya aku dan kawan-kawan, Quya, Syida, Farah, Dila, Lina dan dua lagi jejaka yang dirahsiakan nama mereka ke kenduri kawen senior kami. Btw, Selamat Pengantin Baru Kak Tiq , Abg Micop. Kenduri ni kat Kg.Pasir Akar, Jerteh, Terengganu. Afta that, kami jumpa satu tempat menarik untuk memenuhkan memory card kamera. Hihi.


Sawah padi! Ni dekat Kg. Pasir Akar tu je. Hehe. Apa lagi. Dua jejaka get ready untuk snap2 gambar kami! ^^


Bebudak niyy exsaited lah jumpa sawah. Aku? Alahai. Aku ni budak kampung kot. ^^



Next destination, Pantai Bukit Keluang. Ohhho. Dekat je dengan sekolah lama aku. MRSM Kota Putra, Besut.

Banyak sangat kenangan kat sini. Missing 'him' lah pulokkss. Aduyai. Tempat bercanda kate kau!



Bukit Keluang. ^^


Petang tu, kami terus ke Kuala Terengganu. Sampai kat 'homestay Pakcik Rasid' dah dekat magrib. Tapi malam tuh, sempat lagi kot keluar makan kat Pulau Kambing pastu jalan-jalan kat Waterfront n ICT.


Maseh la potograper. Sudi layan kami. Haha.


Dekat pukul 1 pagi da time neh. Aiyo...


Next day. Before Lina, Quya, Dayah, Farah dan Cik Abang Lina balik. Kami ke Seberang Takir. For what?? Of couse photoshoot! Aha!




Next station. Masjid Kristal. Walaupun dah banyak kali datang, tetap jugak nak amek2 gambar segala.






Awesome la cuti kali niy. Aku balik rumah pagi Selasa tu, terus demam. Sampai terlepas nak pegi kenduri ALONG, huhu. Seharian tido. Rabu pon aku bantai tido jugak. Demam sakan kate kau! Haa.. Syok sangat berjalan. Tak kira hujan panas. ^^

.
.
.
.
.







If you hold on to the past, you're only hurting yourself.




1 comments:

Cikgu Amin said...

smart jugak gambar yg first tuh .. eik ? haha