.

.

Tuesday, July 24, 2012

. nak macam ni! .




Sekarang ni musim orang kawen. Dengan aku-aku sekali excited. Walopon calon tak hade lagi kan. Adui. Stress guwa macam neh. Kawan-kawan RAMAI GILA dah kawen. Tunang pon dah ramai. Err.. kawan-kawan sekolah la, kawan kat Afzan neh tak hade lagi ponn! Hehe.

Lepas tu, boelh pulak aku berangan kan. Haa, 24 jam aku ni berangan. Ish. Ish. Sasau dah agaknya. Berangan macam-macam la, rumah nanti nak macam ni, pelamin macam ni. Baju bersanding kaler tu.. Phuii! Berangan tak sudah! Hahaha!







Bilik anak-anak nanti macam ni. Jimat belanja and anak-anak boleh mengeratkan hubungan. Haa.. da macam dalam tren pon ade aku tengok!. Kiki~




Dapur rumah nak moden macam ni ye sayang.. Haha.




Ruang bahagian atas rumah, ade master room ngan bilik study. Hokeyy?


DAN!


Design rumah macam kat bawah neyy...





Ahaha. Rumah pasir kat pantai boleh r, nak rumah betul, kau kawen la dengan jutawan Cik Kieranaa oiii!



1 comments:

cikgu ganu said...

untung la kawen ng jutawan cik kieranaa ...