.

.

Saturday, September 1, 2012

. realiti bukan fantasi, saya sebenarnya gemok! .





Ada sesiapa kat sini ada masalah macam aku tak? Asal makan terlebih je, GEMUK. Makan banyak sikit je GEMUK! :'(


Tapi aku tetap bersyukur kerana aku masih sempurna dari segi fizikal, walaupun tak slim macam model, tak gebu macam Nora Danish, kulit tak mulus macam Diana Danielle. Tapi aku tetap bersyukur, cuma tak salah kita berusaha untuk menjadi lebih baik kalau dengan cara itu kita lebih konfiden dan yakin untuk berdepan dengan orang sekeliling. Kan?









Inilah realiti hidup AKU. Sebab tu aku selalu berhati-hati bila makan. Tak nak 'over' melantak berpinggan-pinggan. Aku kurangkan makan. Bukan TAK MAKAN LANGSUNG ae, cuma kurangkan. Malam aku jarang sangat makan. Dalam seminggu tu kadang-kadang tak de langsung. Aku minum vico aje la. Haa. Kadang-kadang aku sedar jugak diri ni gemuk, sebab tu berusaha untuk jaga pemakanan di samping aku excercise. ^^



kata saya : di mana ada kemahuan, di situ ada highway... err.. ada jalan dah... :P



0 comments: