.

.

Monday, July 22, 2013

. its my big day and im getting old. errr. -.- .


Bismillah. Tak tahu macam mana nak mula. Ehehehh.. Macam poyo pulak kau. Macam first time menulis blog fulakk. :P

Back to the topic. Sebenarnya dah lama aku pendam nak update blog ni. Tapi sibuk manjangggg. Tapi aku konfius jugak, sibuk ke? Macam tak sibuk, tapi tak hade mase nak belek blog ni. Mybad. ;'(

Firstly, pada 14 Julai baru ni, genap umur aku 24 tahun. Pehhh. Besau dah anak ayah ni. Sikit lagi nak 25. Err.. tapi manja macam anak bongsu kan ayah? Wuwuwuuu.

First time kot birthday masa bulan puasa. First time eh? Mase kecik-kecik dulu maybe ade jugak kot sambut dalam bulan puasa, tapi aku mana lah nak ingat. ;p

Kali ni sambut dekat rumah sewa. Kan sekarang tengah internship. Walaupun elaun tak masuk lagi, hausmate(s) aku totapppp buat kejutan. Orang Kelantan cakap, 'supriseeeeeee'. Hehe. Sumpah. I didnt expect dat! Memang dari minggu lepas aku dengan Ada plan hari Ahad, nak bukak puase kat kedai. So, aku tak syak la dorang nak prenggg kan.

Kami plan on da spot nak iftar kat Lemang Tokki, Bentong. Masa kat Bazar Raub, si Ada ni cakap nak pegi stationary shop. Nak beli barang untuk AR. Aku blur blur ayam. Percaya jela. Sumpah aku tak syakkk. Then sampai Bentong, Syida dengan Ada turunkan aku & Long kat kedai makan, kononnya dorang berdua nak pegi kedai buku and kami pegi order makanan.. Fine. Percaya lagiiii.



kek comellll. nanti balik rumah, nak mintak tiramisuuuuuu dengan adik-adik. hahaha.

Tetiba je, bila dorang sampai, Ada keluarkan kek comell dan topi birthdayyyyy. Huwaaaa. Speehless. Wuwuwuwuu. Terharuuuu. Dan aku di paksa untuk pakai topi tu. Dah la kami makan kat pondok, tinggiiiii. Orang-orang kat meja nampak. Maluuuuu. Haha. Tak pernah aku pakai topi tu tauu. Tapi demi korang, aku pakai jugak. Untuk bergambar je eh. :P


 i'm getting old. 24 y/o. Ayah, perlukah Kaklong berkahwin sekarang? HAHAHA.



Tenkiu hausmates. Walau elaun tak masukkk lagi, kita boleh makan besarrrr. HAHA. 


Rata-rata ucapan dari kengkawan tahun ni berkisar tentang 'tua' dan 'cepattt kawennn'. Hehhh. Every year korang doakan aku cepat kawen. Tapi tak kawen-kawen jugak. Mungkin jodoh lambat sampai. Wuwuwuwuuu. Cepat lah masuk pinang saya. Pleaseeeeeeeeeee. :P Iyela, kawan-kawan dah ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sangattt kawen. Yang dah beranak pinak pon ramai. Arghh. Stresss. Lantaklah weh. Tunggu la aku kawen, aku buat anak ramai-ramaii. Haha. :P

Ucapan hari jadi paling kreatif tahun ni...

' hepi bird day najwa' 

Haha. BIRD DAY. NAJWA. Perghh. Tak habis-habis dengan najwa latippp. Heh. tenkiu la pada orang yang bagi wish yang kreatippppp. Nanti datang rumah ambik hadiah eh? Valid sampai esok! HAHA.


Tapiiiiiii, yang paling kita tunggu, mestilah wish dari family kann? Dan juga daripada BFF yang superb duperb best, dan drpd ehemmm ehemmmmmm ehemmmmmmm. Kihkihkih.

Ok la. Dah lama merepek. Nak gi ngajar pulak.

Akhir kata, have a blast to all bloggers! I lebiuuu!


1 comments:

OmmaWany said...

happy belated birthday! woowww tiramisu. feveret. ni ase jp g nk g wt nie. hehehe...btw bestnyerrr jd cikguuuu...xberpeluang pn :(