.

.

Sunday, September 8, 2013

. raya terakhir as a student. insyaAllah .



Bismillah..

Ya Allah. Lama dah rasanya aku tak update blog. Serius! Bulan Julai, ada 6 entry. Bulan Ogos. ada dua entry. Sadissss. Huu. Memang sibuk sangat. Bulan Julai sibuk internship. Bulan Ogos sibuk dengan assignment, kajian tindakan/tesis and viva. Skang semua dah setel. Alhamdulillah. Boleh la update blog! Yeayy!

Even raya dah habis. Aku nak jugak upload gambar raya. HAHA. Tak best la kalau tak upload siniii. Hiii. 

Raya tahun ni family akku still berENAM. Belum masanya untuk berTUJUH. Hii. Mungkin nanti akan wujud Abe Long yang ditunggu-tunggu adik-adik aku. Bhahahahaha! Datang celoh mane Abe Long sek2 mung weh! Aku lambat lagi nok nikoh! :P




Err. Tahun ni kurenggg macing macam last year. Kesilapan teknikal dan kenaikan berat badan berlaku. Akibatnya, ada orang yang tak dapat pakai baju purple. HAHAHA.



Tahun ni semua biskut raya di sponsor oleh adik nombor dua aku, APIS. Orang gaji riban-riban kan. Hee.




Pepagi lagi aku paksa dorang senyum depan kamera. Hiii.


Ziarah kubur arwah atok dan Cik Sah. - Al-Fatihah -

Moksu (baju coklat) dan anak-anak buah beliau. Hii. Suka tengok reaksi Amar Adani time nih. Poyo je kau dik!

Sesi bergambar keluarga (belah Ma aku)


Apis yang alergic kamera juga dipaksa bergambar. HAHA.


Cik Nah's family. Sibuk je pakcik aku tarik anak orang masuk dalam family die. Heee. 
Sengeh je si Amar. ;p


Pak Da's family


Pak Ngah ngan Mok Su dilarang masuk dalam gambar. Sebab dorang belum kawih lagik! HAHHA








Cuzzy! Uhuuu. Sepupu belah mak memang tak ramai. Aku ada 4 orang je sepupu belah mak.
Yang ni je la rapatt ngan aku pon.
 

Huuh! Nanti aku kena beranak ramai-ramai. Biar meriah sikit family belah Ma aku! Hee.




Kegilaan main mercun. Apiss dapat dari kawan dia. Macam budak merengg je main mercun. Ada yang silap letak, sampai mercun tak naik ke udara. Bertempiaran larikk. HAHA.



Last sekali, aku feeling2 boleh beraya dengan Piya. Huwaaa. Nak jumpa! Nak jumpa!


Day 2 : Im going to rumah Kak Yah. Mak kepada kawan aku, Isey. Tiap-tiap tahun wajib pegy meh.


Me and adik bongsuuu. Sikit lagi kau nak tinggi dari Kaklong dik! Heee. 


Selamat Hari Raya semua! 



p/s : tahun ni dapat puasa penuh. Alhamdulillah. ;')


0 comments: