.

.

Sunday, November 21, 2010

:: bangunan pelik di China ::


salam readers~



Entry ni aku juza nak tunjuk kat korang, pixca2 bangunan yang bagi aku pelik la. Kat China ae..bukan kat Malaysia. ;)

Memang unik seyh. Aku rasa nak pegi tengok ngan mata kepala aku sendirik dan op kos nak snap. Snap. And snap pixca! Siyes cun seyh!

Tapi, aku ta pasti lah, pixca ni bangunan lain2 ke bangunan yang sama tapi dorang snap dari sudut berbeza. ;p

Check it out yea fellas!






























































4 comments:

Tuan Cimot said...

pelik tp unik tu..hehe

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

wow~!! sgt2 cantik dan nmpk elegant la design dia..kagum =)

siti habsah said...

u was tagged in kids n baby contest....
selamat mencube...:)
http://siha89.blogspot.com/2010/11/kids-baby-photo-contest.html

♥ 미스 kiera ♥ said...

yup! sgt cantik! menarik!


sHABSAH >> tq!..