.

.

Thursday, November 25, 2010

:: filem CONVERT drama ::


salam readers~


Haihh.. Boring kot dok umah neyh. Tatau nak buat ape. Makan. Tido. Makan. Tido. Pastu gemokk!Hahaha.. Keje? Rasa nak gak keje. Tapi tulah.. Ta de geng. Malas terus jadinye. Kalau ade geng, nak gak keje. Carik duit lebih. Hurmmm... Si Aisyah ni tanak keje la pulak. Fiza pon nak lepak umah je. Haih. Aku nak buat ape neyh? Keje kat kedai makan maksu? Hoyehh? Gemok gamaknya! *memilih.
Dah. Dah. Banyak dah merapu ney. Lari topik. Totally!!...

Ok. Aku nak kupas pasal drama-drama dan filem-filem kat Malaysia neyh. Pehh..macam pengkritik or pemerhati filem lak aku neyh an? haha. Wat eva larh..aku nak cakap gak. Dari persepsi aku.. CIK KIERANAA, Kuam....kuamm..kuamm...


Ok. Korang perasan tak...sekarang ni, filem-filem or drama kat Malaysia banyak di adaptasi dari novel. DAN! Drama-drama pon adaptasi dari filem! Perasan tak? Perasan tak? haha... Korang mestilah perasan an? Kenapa aek? Pengarah dan penerbit dah ta de idea ke? Atau??? OPS!....TA LEYH CAKAP LEBIH2 WEH, NANTI KENE SAMAN! KERANA MULUT DUIT MELAYANG OWW!...;P

Ni aku nak listkan filem convert to drama :


SEMBILU = SEMBILU KASIH
MARIA-MARIANA = MARIA-MARIANA
JANJI DIANA = JANJI DIANA
ADNAN SEMPIT = ADNAN SEMPIT D SERIES
LBS = LBS D SERIES (lagenda budak setan )
SYURGA CINTA = EPILOG SYURGA CINTA
IM NOT SINGLE = ADAMAYA


Eh..ape lagi eyh? haha. Ade lagi ni..tapi tarak datang lah drama ape..=)

Hmm.. Tu je kot. Otak da berkarat neyh. Nak makan! Yeahh!



bai!





0 comments: