.

.

Wednesday, November 2, 2011

.hazama. saya suka awak. hehe.



Lama da tak cerita tentang pengarang jantung. Buah hati aku HAZAMA nie kan. Hehe. Bukan bermakna aku tak suka dia. Heh. Gila hapa tak suka dia. Suka! Suka! Wahh. Hazama forever giteew! tengok header la beb! Hihi.


Alkisahnya. Hazama perform kat Karnival Lipis 29.10.2011. Baru je lah. Hari Sabtu. DAN! Aku tak de kat Lipis mase tuh! Adoyai. Ops. Lupa nak gitaw. Aku study kat Lipis. Maktab kat sini ni haa. Rugi gilaaa... Masa ni cuti Depavali! Eii! Asal lah cuti!! Arghh! 30.10 baru aku balik Lipis.


Wahh. Rasa nak menjeritjerit! Huhu. Kat Bukit Bintang hari tu sempat tengok jap je. Huhu. Hazama! Bila mau ketemu! :'(

Kalaulah aku tahu. Aku rela balik awal sehari! Tak balik kampung pon tak pe! Huwaaa...! *yeye je cuti seminggu tanak balik! kalau balik sehari awal tu logik gak. hehe. demi hazama!




Video dia jela pengubat keFRUSTan aku. *ade ke words tuh? alahai.rosak bahasa cikgu!


CINTA TERAGUNG






POKOK






Gambar dia masa kat sini. We love u HAZAMA!










gambar : kredit to Hazama FC.



kataHAZAMA :: Ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang sedaya, namun ku tetap berjanji.
Akan masih mencuba. Untuk memujuk hatimu, mencintai aku kerna semua yang ada. Hanyalah untukmu




katasaya :: Hazama forever giteew

3 comments:

avam ming said...

ramainya pakwe dia .. ahahaha~

ShahzCudin said...

oo..yg nyanyi lagu pokok tu rupenye..

oya nazira said...

hazama...melting!