.

.

Friday, November 4, 2011

.jodohORANGsini.



Rumah saya ke rumah awak?


Haa. Tadi pegi umah nenek aku. Dekat je. Naik kete lam 5 minit tak sampai. Berbekalkan pisang goreng dan ubi goreng, aku, adik, mak ngn ayah sampai la umah nenek. Paklong aku tengah cat rumah masa tu. Boleh dikatakan 95% dah siap. 8.12.2011 ni majlis bertandang Pak Cik aku yang keje kat Sarawak tu dan majlis kawen Maksu aku. Wah. Sangat bz yea. Nak buat itu. Nak buat ini.


Sekarang dok kalut pasal nak pergi Kedah. Pak Cik aku kawen ngan orang Kedah. Mak Su aku pulak dengan orang sini je. So, tadi bincang pasal nak bertolak bila, berapa buah kereta nak pegi, sewa homestay berapa bijik, makan macam mana. Huh. Sangat tinggi bajet yea.

So, ayah aku dok cakapcakap. Kawen dengan orang dekat dekat je senang. Aku senyap je. Malas nak menyampuk. Memang dah bagi hint tuh. Haha. Kalau boleh aku nak kawen dengan jiran sebelah rumah ni je. Tapi malangnya, sebelah kiri hutan, belah kanan, anak lelaki dia baru darjah satu. =='





Ayah ada sebut pasal Kuala Berang. Hape ntah, aku buat tatau je. Adoi. Dia cakap, kalau dapat besan orang sane, susah nak sembang. Sebab orang sana cakap piawww derr! 'Pekat' loghat Terengganunya. :P Aku senyap. Haha. :D Macam mana ayah boleh 'bomm' aku dengan orang Kuala Berang? Haih. =='


Jangan risau ayah. Saya nak cari orang Kelantan jea. Senang nak balik raya! :D







Haa. Gambar atas ni Cik Diya yang post kat wall pesbuk aku. Haa. Salah satu nak yang dekatdekat sebab nanti tayah peningpening nak balik raya! Heee. Satu jalan je. Kalau balik dari Selatan, jumpa rumah saya dulu. Kalau dari Timur, jumpa rumah dia dulu. Haa. Persoalannya, siapa DIA? :D




notakaki :: tak pernah berubah. hanya kamu. :)


0 comments: