.

.

Thursday, November 17, 2011

.paper last yang mencekikKU.

AKhirnya tamat jugak exam! Fuhh. Mau gelegak otak menghapal teori-teori, nota-nota sume neh. Pehhh. Buntu otak wooo. Hadeii. Aku ni dah la lemah bab2 hapal neh. Makan semut banyak sangat masa kecik kecik dulu agaknye. Hehe. *Tu lah. Otak lembab je salahkan semuat. Sian die. Hihi.


Kali ni exam paling HANCUSS la habaq ang! Adoi. Sume study last last minit. Haa. Soklan spot kua. Senyum jek. Hihi. Tapi subjek yang aku gerun, Linguistik. PERGHHH. Soklan dia KILLER seyh. Tawakal sudahhh. Tapi an, paling aku buntu, RBT. Reka Bentuk Teknologi. Memang otak gelegak doe nak hapal. Berat rasa kepala. Bukan aku je. Kawan kawan aku yang lain ponn. KESTRESSAN semuanya..! Haha. Bawah ni haa bukti. Jom usha!









Hehe. Wat eva lah. Da abes poonn. Result lain cite okeyh! Selamat bercuti semua! Jumpa lagi sem depan! Hepi holidays and enjoyyy! ^^



Ops. Lupa nak cakap. Tahniah adik! Sebab dapat 4A UPSR. Jangan kecewa ae. Da tak de rezeki nak dapat 5A. Ok la tu. ^^ Im proud of u lahh.




0 comments: