.

.

Monday, November 14, 2011

.video klip POKOK tak de Hazama. Sob3.



Aku menunggu-nunggu video klip lagu Pokok. MUH feat Hazama. Dah lama aku dengar video ni dalam pembikinan. Ada desas desus yang cakap Hazama tak boleh join buat video klip ni sebab bizi dengan aktiviti yang Astro buat untuk dia. Ada jugak aku dengar, Astro mintak bayaran kalau nak amik Hazama untuk buat video klip ni. Sejauh mana kebenaran? Hanya mereka yang tahu.







Video klip ni sangat unik. Biasanya VT ni orang fokus pada penyanyi. Tapi ni sangat unik. Fokus pada ahli2 lain. TAPI aku hampa sebab Hazama tak de dalam VT neh. Aku sangat mengharap kemunculan Hazama walaupun sekejap. Huhu. Tiba-tiba Nubhan keluar? Huhhh? Tapi suara Hazama? =='


Siyesly, suara Hazama lagi awesome bila nyanyi lagu Pokok. Sebab MUH dah cipta lagu ni sesuai dengan suara dia kannn. Tapi Nubhan pon best jugak. Cuma kita semua dah tahu. Lagu ni di nyanyikan oleh Hazama kan. Femes pon sebab MUH feat Hazama. Then, lagulagu MUH yang TAJA cipta memang bestt kott! Aku minat Hazama masa mulamula dia dengan MUH. Sebab aku ponn suka lagulagu MUH. So, mmg aku harap ada Hazama dalam VT neh. Huhu.


Dengar2 gosip. Nubhan jugak yang perform untuk MuzikMuzik kann? Nasib baik masa AIM Hazama nyanyi. Terubat rindu terr. Hihi. ^^ *cuma Ella wat spoil kannz. Huhu.


katasaya :: Hanya dengar lagu Pokok yang Hazama nyanyi. Bukan orangg lain.




0 comments: