.

.

Wednesday, December 28, 2011

. new year. new spirit! .




New Year again. New year. New hope. New spirit. New life. I'll change. InshaAllah.

Azam tahun baru? Aku tak pernah letakkan azam. Sebab aku takut tak boleh capai. Aku hanya cuba untuk berubah untuk jadi lebih baik. At least ada perubahan dalam diri aku. Aku cuba untuk tak pikir benda2 remeh yang boleh buat emosi aku terganggu. InshaAllah. Aku akan cuba.

Aku cuba untuk tak pikir tentang ITU lagi. Biar Tuhan saja yang tentukan. Aku hanya mahu berdoa dan terus menjadi insan yang lebih baik. 23 tahun. Bukan lagi masa untuk mainmain kann. Harus serius dalam buat keputusan. Cinta pada usia sekarang bukan try and error lagi. :)


Mungkin ada hikmah apa benda yang dah terjadi kat aku neh. Mungkin aku masih tidak layak menerima cinta dari insan yang bernama lelaki MUNGKIN kerana cinta aku pada manusia melebihi cinta aku pada-Nya . Jadi, aku harus mencari redha Dia. Mencari cinta yang hakiki. Aku harus baiki diri aku. Harus berubah untuk menjadi lebih baik dan aku sedar. Aku perlu bersedia untuk menjadi isteri kepada bakal suami dan bukannya 'teman wanita'.

Aku harap. Tahun baru ni aku dapat berhijrah. Tanak ada rasa benci dalam hati. Sifat hasad dengki. Banyak cakap banyak dosanya. Betul ke? Korang pikir la ek. :)






Thinking too much can only cause problems. Thinking only a little bit can cause problems too.






1 comments:

Koleksi Baju Murah said...

artikel tulisan yang baik,,nice post slam kenal