.

.

Monday, December 17, 2012

. aku dan cermin ajaib .



Kau orang penah dengar tak cerita dongeng yang ada pasal cermin ajaib tuh? Snow White kalau tak silap aku. Am i rite?? Namun aku bukan watak jahat tu. Aku baik tahu. ^^

Aku ni suka sangat ambik gambau depan cermin. Ahakss! syok sendiri seh. SS kata koo. Antara sebab-sebab aku suka amek gambau kat cermin ni SEBAB, tak hade orang nak ambik gambau hakuu! Sadis uols! Sobsob..


Antara tempat-tempat spot...
 #tolong picit butang X kaler merah kalau kau orang mula menyampah.


1. CERMIN HOSTEL


 
Before keluar, wajib dah lalu depan cermin ni sebab ni lah satu2 jalan untuk keluar dari blok. So, tiap kali nak gi kelas or keluar, acara WAJIB ialah MESTI pandang cermin. Walaupun before keluar bilik, dah 34 kali tengok cermin kan. Bila sampai kat sini, CONFIRM pandang cermin walau sekilas pandangg. Cewahhh.



See? Hah. Tol WAJIB. Haha.


2. CERMIN KAT RUMAH


Cermin depan bilik. Tempat yang cukup PRIVACY untuk syok sendiri. Haha.  :p




Cermin kat ruang tamu. Tempat fevret sebab di kelilingi oleh tingkap yang menyumbang cahaya supaya aku nampak lebih PUTIH. Hewhew..



Kann? Nampak sangat cahaya dari luar tuuu!



Ok. Untuk 'cover' yang aku ni syok sendiri, aku ajak la Yana skali. Haha.



Oh mann..! Cerminnya kotor bangat dehhh. Sila cuci!
 


Ok. Cermin dah di cuci!



Alamak! Cermin kotor balik!
#kalau cermin ni boleh bercakap macam cermin ajaib tuh, mesti dia menyampah kann? :P

Boleh katakan tiap kali nak keluar rumah, aku akan amek gambar. Hoho. Parokkkks!


3.  CERMIN KAT MALL / KEDAI




Standard la kan, kat kedai-kedai skang banyak dorang letak cermin kat dalam kedai. Bukan fitting room tau, kat dorang display barang-barang tu. Haa. Tanpa segan silu je snap-snap. Haha. 


Wif gegurls. Ni kat KBMALL. Kat tempat jual jeans tu. Haa. Akak tu tengok je kami dok snap-snap. Konon belek-belek jeans. Padahal nak amek gambau. Lepas snap, terus belah. Hewhew.. MaaP kak!

#masa ni aku tembam gile. hoi!

4. FITTING ROOM

Ahaa. Tempat FEVRET kot. Alah. kau orang pon mesti biasa buat kannn? Haha. Jangan tipu k. Deng! 

Aku ada banyak koleksi gambar dalam FR ni. Dengan kawan-kawan pon hade. Kau pernah masuk FR bertiga? Haa. Gilak lu. Try-try baju sambil amek gambau. Hiii.
 


Kekadang baju yang try tu aku beli. Kekadang try je. Amek gambar je lebih seh. T_T


Nampaknya bila aku dah ada rumah sendiri nanti, WAJIB lah aku letak cermin besar-besar macam kat rumah NADIA! Mesti!

Untuk pengetahuan korang, Nadia ni kawan sekolah guwa. Rumah dia sangat awesome tahu!


p/s : sori la. aku tetibe syok sendiri melambakkan gambau sendiri. Ngeh3



1 comments:

~cik atin~ said...

cermin dengan wanita memang tak dapat dipisahkan. kan kak? kih3