.

.

Friday, December 28, 2012

. emas .



Perempuan dan barang kemas. Perempuan dan berlian. Dorang kata, kami sinonim. Ahahaha. Tapi aku,.. aku tak suka sangat emas ni. Aku lebih suka silver, stainless steel atau emas putih. Hooo. Emas lah jugak kan.

Tapi, bila umur dah menjangkau 2X ni, rasa la jugak nak ada aset sendiri kan. Kereta, rumah, tanah tu memang la tak mampu lagi. Emas je la yang mampu aku beli setakat ni. Tu pon kedekut gila nak kuar duit. Dah simpan banyak-banyak, memang sayang la nak guna. huuu.

Kagum tengok kawan aku, Nadia, muda-muda lagi dah kahwin, (jeles tahap tinggi), lepas tu ada rumah sendiri, kereta sendiri and kerja pon bagus. Phewww. Aku pon berangan nak macam tu jugak. InsyaAllah, tak lama lagi. :)

Sebenarnya aku nak cerita pasal emas. Haha. Habis melencong plak kan. Ermm. Hari tu aku pegy kedai emas, tapi bukan nak beli cincin ke rantai ke. Tapi nak potong gelang. Besar sesangat. So, sempat la aku tinjau-tinjau barang kemas kan. Phewww... Banyak yang berkenan. Tapi, duit tarak maa. :D



gambar hiasan ||  cincin dan gelang pemberian my mom ||


Kesimpulannya, aku telah berazam kumpul duit. Tapi aku ni, dah kumpul duit, sayang pulak nak keluarkan. Acaner tu????


0 comments: