.

.

Friday, December 13, 2013

. ponin den. kau hado? .



Pepatah ada mengatakan,

Jangan sampai yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran.


Macam mana ntah aku nak hurai mende tu eh. Bila pikir-pikir balik, macam tak kena pulak pepatah tu.

Haaa. Kalau lagu Ukays, ' Disini Menunggu Disana Menanti' tu sesuai sangat  la kot.


Macam mana kalau macam ni,

Kau berkawan rapat dengan someone. Bukan sehari dua, tapi sepuluh tahun since kau sekolah menengah. Kau memang rapat kaw kaw lah dengan lelaki tu. BFF katanya. Bespreng poreber. Apebenda pasal kau yang dia tak tahu, semua dia tahu. Apebenda rahsia dia yang kau tak tahu, semua dia story kat kauu. Macam tu punya rapattt.


Tetiba pulak, kau tahu dia memang berperasaan cinta kat kauuu. OK. Fullstop.

Satu lagi, teman tapii mesra kau. Kau tak kapel dengan dia, tapi kau macam... ala, TTM. Haaa.

Mana kau pilih. Hehhh. Aku malas la nak fikir weh. Lagi aku fikir, lagi aku pening. Better aku ignore dedua.
Adil. Kawan sampai matiiii. Tak gituuu.



0 comments: