.

.

Friday, January 24, 2014

. berangan tak sudahhh .



kalau bab bab berangan, kasi kat aku lah. juara segala juara. haha.
berangan boleh bawak ke mimpi. haa. hebat tak hebat. sampai afiq pon cakap aku suka berangan. haha :p

kalau nak cerita pasal angan angan. memang banyak la wehh. angan angan aku yang paaaaaaaling aku nak jadikan kenyataan ialahhhh...

jeng jeng jenggg!

nak ada ruang untuk novel di rumah aku sendiri! haaaa. rumah aku dengan suami aku nanti la. hehe. kalau rumah sewa, maybe letak rak je. dan bila ada rumah sendiri, aku nak design sendiri rak untuk novel dan of course la nak penuhkan ruang tu dengan koleksi novel aku. hahaha

tak sabar rasanya nak ada rumah sendiri. haha. even keje pon tak lagi, aku harus rancang dari sekarang. hoyeh! hahahaha.

amacam? kan aku dah kata, aku suka berangan kannn. so be prepared! ;p

tapi orang kata, sesuatu kejayaan atau perkara yang berlaku tu bermula dari angan-angan. ye ke idokk?




haaa. ni lah rak yang aku gigih google siang malam sampai aku jumpa yang berkenan di hati. seriously awesome!

sekali dengan wallpaper aku suka. sumpah beb. heiiii, cepatlah keje. cepatlah dapat laki. cepat sikit dapat rumah sendiri. XOXO


0 comments: