.

.

Sunday, March 9, 2014

. aisyah's wedd .



Sebulan selepas majlis tunang. Akhirnya one of my bestfriend kawen. Huuu. Nak sedih ke nak happy? Dua dua kot! Alaaa sitiii, ni baru kawan ko kawen. Tengok la Mr.E ko kawen nanti. Menangis agaknya. Kawan kamcing dari kecik tuuu. Haha. Wait and see ya!

Aku  as wedding planner haruslah sibuk. HAHAHA. Propa sangatt kau sitiii! Pukul 4 pagi tido. Tido pulak tangan berbalut pakai inai. Konon aku pakaikan inai kat pengantin. Last last aku terjebak sekali. Deng!



Semua buat sendiri. Pelamin, katil, hantaran, candy booth, guest book. prop. Gambar guest book tak hade pulakk. 100% guna idea keringgg aku. Muahahha. Cuma kerusi dan meja makan je sewa butik. ;') Wahhhh. Boleh bukak bridal dah kauuuu. HAHAHA.










Satu lagi yang memang aku suka, amek gambar dan orang amek gamba aku. Gitewwww. Koya model lah kau sitiiii.



The Geng.


Sekian. Ok, boleh dah fikir tema nak kawen nanti. Ok, poksu suka warna apa ye? ;p


0 comments: