.

.

Friday, March 7, 2014

. throwback. aisyah's engagement .



Throwback. Last month. One of my bestfriend got engaged! 
Lama dah sebenarnya. 31 Jan 2014. Dia tak kasi aku post pape till dia nikah sebab nak surprise kan kawankawan. Sebab apa? Sebab dia kawen dengan klasmate kitaorang. Haaa. Aku la first person tahu dia nak kawen dengan klasmate kami. Haruslahhh aku yang tahu dulu kan.

Bila dengar nama lelaki yang propose dia, i was like... errrr. shock. terkejut gila beb. Dorang tak bercinta pon. Dalam masa sebulan dorang decide nak bertunang then kawen sebulan after tunang. See? Jodoh tu datang tanpa kita duga. Hehe.





 Konon aku ni wedding planner. Phuiii. Propa sangatt. First time jugak buat pelamin. Euuuw. Aku kah ini????



Tengok tu. Tekun Mak Iti buat pelamin. Pukul 3 pagi baru dapat tido. Mata panda keesokan harinyaaa.


 Ayu gitewww. Harap harap mama poksu berkenan. HAHAHA


Hari kejadian. Aku dulu rasmi pelamin. HAHAH.



The Geng




Awakkkkk. I lap u. ;p





0 comments: