.

.

Tuesday, October 7, 2014

. bucketlist : Universal Studios Singapore Part 2 .



Hari ni just nak belanja gambar time jimba jimba kat USS cuti sekolah lepas. Heee. Details aku dah taip panjang panjang kat sini Tips Perjalanan ke USS dan sinii Trip ke USS

peringatan untuk kesekian kali nya ya.
1. kat imigresen singapore, tak boleh bawa chewing gum 
2. surau terletak di antara the mummy and batlestar galactica
3. food court halal ada. dont worry
4. nak masuk roller coaster the mummy tak boleh bawa barang
5. alert dengan show setiap tempat
6. sebelum masuk uss jangan lupa amek jadual show. kang terlepas ruiii!



Unplanned trip as well. haha. main redah je. lepas booking tiket flight baru aku sebok cari jalan macam mana nak ke USS. hahahahahhaa. so cool! backpackers to be sangat kan!



we make it real! thanks kawan kawan. jangan serik nak travel dengan aku lagi ye. konpem jadik kalau korang serius. so, next trip???? hehe.


Abang sado. kau buat aku terkedu dan terkelu saat pertama kali mata kita bertentangan. cewahhh. gitewwww! hahaha. serius aku speechless tengok dia. time nak bergambar tu, dia panggil ' come, take a picture with me. its ur turn,'

wowowowow. kau rase? sengeh macam kerang busuk haku tahuuu. hahha. kalau dapat laki macam ni. mamposss aku di khoje kan oleh beliau. sebelah tangan je beliau angkat aku nih! hahahahhahahahaha. pelissssss lah sitii. verangan memang bagi kat kau lah kan!


Semua tempat is wajibbbb korang pegi kalau masuk USS ni tauuu. dont miss!! Ralat la tak dapat bergambar dengan Alex. wuwuwuwuwuuwuuuu




back to school. ingat tak korang kartun ni? bebudak lahir tahun 90 an  je kenal ni kan. wahaha. dejavu gitewwww. kecik kecik dulu melopong depan tv ngan apiss, nak nengok cite nih. syok bebenor kalau time cuti sekolah. sebab kartun ni waktu pagi kot.



saya dah sampai hollywood. kamu bagaimana? hahaha.



happiness only real when shared

0 comments: