.

.

Monday, April 1, 2013

. demam TV .



DEMAM TV


Heh? Ada jugak jenis demam macam ni eh? Haha. Mungkin aku. Mungkin korang pon alami kot?. Yela. Kalau aku dan hausmate. Balik sekolah terus on tv sampaiiiiiiiiiiii malamm. Gila tak gila. Bil eletrik melalmbung bungg bunggg! HAHA.

Ok. Sejak-sejak duduk rumah sewa ni, suka bebenor melayan tv, cerita Melayu. Kalau kat kampungg, layan jugak, tapi banyak layan channel 132. Kat Raub ni, astro pon tak de nokks. -.-

Ok. Aku mula dari pukul 2 petang. Sinetron Indon, ALIYA. Heh. Aku bukan jenis layan cerita Indon, tapi kat sini dah tak de pilihan. Tengok cerita sambil mulut komen itu komen ini. HAHA.

Pukul 3, masa aku lentok dan kadang-kadang, aku tengok drama Filipina. Kadang-kadang online..

Pukul 4, Slot Azalea. Dulu drama Debunga Lalang. Kerana Sarah. Now, Duri Di Hati.

Pukul 5, drama ulangan biasanya. Now depa tayang drama Nur Kasih.

Pukul 6. Time meronggeng,

Pukul 7, Slot Akasia. Dulu dok gila drama Setia Hujung Nyawa. Sekarang Rindu Bertamu Di Abu Dhabi pulak. Dan cominggg soon, Sebenarnya Saya Isteri Dia. Adaptasi daripada novel jugak. Dan aku dah baca novel tu. Excited weh nak tengok!

Pukul 8, biasa la, tengok berita. Lepas tu baru sambungg drama. Cinta Qaseh. Julia. Karlos. Surat Dari Langit Biru. Duri Di Hati.

Ok. Memang demam kan? tapi yang peliknya, bila balik kampungg, tak de pulak aku nak tengok benda benda eh, drama drama ni semua. -.- Maybe kat rumah banyak benda menarik lagi kot. Contohnya, makannnn.


Sekian bebelan saya.


0 comments: