.

.

Tuesday, June 14, 2011

aku fanatik jugak. tapi aku tak baling mercun oke. haha


Suka hati lah korang nak menganjing aku ke ape. Yang mane buzz kat chat. Tanya pasal bola la ape la. Its ok. Its up 2 u. Btw, ade aku kesah? Haha.

Goal seterusnya. Liga Super. TRW di tangga atas. NI keputusan terkini. 14 Jun. Nak tengok perkembangan untuk Liga Super. KLIK SINI.



Tahniah untuk TRW atas kemenangan tadi. Memang cantekk gol Mat Yo tadi. Yang penting, Daudsu passing bola. Lepas score. Mat Yo terus peluk Daudsu. Dramatik der...! Then, ada sekali tu, Daudsu passing bola kat keeper. Die tanduk, peninton semua bersorak. Hehe. Takut sejarah berulang ek. Hehe. Apa2 pon, tahniah...!

Perlawanan seterusnya Kelantan VS Sabah. TRW sekurang-kurangnya perlu keputusan seri dengan Sabah untuk mara ke final. Err.. yeke? Nak tahu ye ke tak. Korang cek sendiri eyh.

Good Luck 2 TRW...!


notakaki :: sejka akhir-akhir ni. keje aku bila on9 ialah godeh2 FAN PAGE HAZAMA dengan The Red Warrior. hehe.


0 comments: