.

.

Sunday, June 12, 2011

:: Minggu ke-9. Hazama a.k.a Pak Lang ::




Sumpah best persembahan Hazama pada minggu neh. Aku dok ulang tengok berjuta kali neh. Hehe. TIPU kan? Tak sampai lagi sejuta. Cuma berpuluh-puluh kali. SUMPAH AKU TAK TIPU. Hehe. Betul. Addicted dengan Pak Lang neh. Sumpah best..!

Hope Pak Lang akan buat yang terbaik untuk final malam ni. Mak Lang dah beli topap banyak2 ni. Jangan isau. Mak Lang tetap sokong Pak Lang walau ape pon terjadi. Cewaah. Dulu mana aku tengok AF neh. Mana ada fanatik kan. Setelah..setelah HAZAMA masuk masa minggu keempat. Aku dok ikot perkembangan. Adik aku, Apis pon sama. Sebab Hazama. Ayah aku? penah buat dialog yang buat aku terkejut..

' Hazama ke lepas ni? Nak tengok Hazama je ni. Dia da menang tahun ni...' *ayah aku speaking Klate. Ni aku da translate la. hehe.


Tapi kan. Anak buah Hazama cute seyh. Comel sangat. Suka tengok..! ^^,




Hazama - Minggu 9.

Angin ( Dewa 19)





Lirik - ANGIN.

angin tolonglah aku sedang jatuh cinta
tapi aku tak punya nyali tuk katakan
bahwasanya setiap hari kumerindukan dia

angin masukkan aku ke dalam mimpinya
jadikan aku raja dan dia ratunya
buat dia selalu memikirkan diriku

reff :
angin katakan padanya bahwa aku cinta dia
angin sampaikan padanya bahwa aku butuh dia

angin tancapkanlah busur panah cintaku
tancapkanlah cepat tepat dijantung hatinya
sebelum hatinya jadi beku dan membatu





1 comments:

♥ ajaa tyne ♥ said...

dear.

smngat anak kelate..
ore pndg kite jhat tp hkikat kite baik.


http://ajaaoyukiezxxx.blogspot.com/2011/06/love-way-we-are.html