.

.

Monday, June 13, 2011

:: Mak Lang da agak Pak Lang juara. Tahniah Hazama! ::

Pak Lang! Ooo Pak Lang! Tau tak Mak Lang hepi sangat malam ni? Tersangat hepi..! Terubat lah kekecewaan Mak Lang sebab TRW kalah semalam. Hehe. Hari ni Pak Lang menang. Oh Hazama. I heart u sygss! Dari pukul 9 aku tercongok depan tv. Tak kalih sikit pon weh! Haha. Bukan main semangat..! Apa yang penting. Aku ni fantatik da kat Pak Lang macho neh. Haha.





Awesome lah persembahan Hazama. Bak kata Datuk Ramli MS. ' awak 2 3 tiang di depan berbanding yang lain..'

Wah. Kak Ogy ngn Hattan pon puji kaw2. Hehe. Kalau Hazama tak menang. Memang F lah Astro.! haha. Memang aku terus tutup tv tadi. SUMPAH WEH AKU CAKAP. Majoriti nak Hazama menang. Tengok r, ramai yang sorak untuk dia. Persembahan Hazama pon lain dari orang lain. SPECIAL. Memang layak juara.

U DESERVE IT HAZAMA!

Tak sia-sia kamu struggle selama 5 tahun.! Meet Uncle Hussain telah menaikkan nama Hazama. Aku kenal Hazama masa AF4. Lepas tu, aku tahu, dia masuk MUH. Penah buat road tour untuk Gempak Desa Astro. Then AF9. Sebab tu Hazama lain dari yg lain. Orang kata lebih berpengalaman. Tapi, dia tetap merendah diri. Oh. LOVE U!!...DI SEBABKAN HAZAMA. AKU TENGOK AF. Ceh.. Die hard fan lah aku ni kan. Hehe.


Aku suka cara Hazama. Cool n steady. Aku tersentuh dengan Hazama tadi. Dia kan hati keras. Tapi, air mata dia jatuh jua. Mesti dia sangat terharu..! Yeah..! Kami sokong kamu.! Tapi kan, memang palat la PAK NIL tadi, masa dia nak umum tempat ketiga. Dia sebut nama HAZAMA, terkejut aku. BFF aku, FAIZAL PATT, sampai tepuk2 lantai. Terkejut. Rupanya dia sebut semua nama pelajar. Haha. HAZAMA PON TERSENYUM LEGA. Kih2.

Aku tengok Hazama sebak masa lepas nyanyi lagi CINTA TERAGUNG. Wah. KAlau aku nak ulas pasal die. sampai terbit matahari pon tak habis. BAik aku stop. Kiki~





notakaki :: repeat lagu Hazama sampai muntah.



3 comments:

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

sume org cakap psl hazama...msti best kan...tak pernah follow up AF...he3

-Yok mampir diluk = tuntut hak pusaka ketika mereka masih ada...segera..!!!

Nurul Izatul Azila Azman said...

i heart hazama always

tyn (: said...

sasau dengar dia nyanyi :D haha ^^ mmg patut dia jd juare kan :)