.

.

Friday, June 17, 2011

aku macam nak maki orang


Ada ke bodoh la manusia zaman sekarang. Anti-anti artis bagai. Siap create page diskas pasal artis yang dorang anti tuh. Bodo gila... Haa. Kan aku da marah. Aku hangin sikit kalau orang kutuk2 lorang yang aku suka. Apa la bangang sangat korang neh. Kalau tak suka pon. Jangan la mengata bagai. Korang sesedap hati cakpa dia 'KIMAK'..Weh. sumpah bodo gila.

Apa plak yang tak puas hati ni ek. Ala, TOMOK pon afta jaik artis awu masuk OIAM. Artis lain pon ada gak macam tu. S0, apa masalah? Sebenarnya apa masalah anti-anti Pak Lang yang sumpah poyo nak mampos neh? Weh, Azri pon penah performe kat Muzik2 ngn band Breakfast die. Azri penah masuk Mystar LG.Erul penah nak masuk Mentor, jadi protege Jac lagik. S0, adil ke tak adil. Korang pk r sendiri. Tak paham aku ngn manusia neh.


Berasap telinga bila aku baca komen kat CARI FORUM AF. Tapi, ramai gila fan pak lang. Tapi, dorang tak layan pon budak2 bongok yang anti pak lang. Ala. budak2 tak matang nak mengutuk je la kejenya. tak habis2 lagi nak mengutuk even AF dah habis. Kalau aku jumpa. Aku cedok halkum sorang2.


Wah. TERemo lak. Kalau la awek Hazama baca komen2 dan kutukan2 tuh. Maunye menangis Cik Noor Inarah Sidek tuh. Adei. Pape pon. teruskan perjuangan yea Hazama.


Wah. Syok pula baca komen2. Bukan 1 home je ade. Dekat 200 home dorang bukak. Sume ade. Yang anti ngn Fina. Anti ngn Erul. Anti dengan pengetua AF pon ada. Macam2 lah dorang neh. Wei. Sumpah aku tengah emo weh. haha. Pndai aku stalk FB Hazama semalam. Dah tau sape awek die. haha. Aku dah syak dah. Tapi, aku nak kan kepastian. Aku stalk habis2. Stalker yang hebat nehh. Haha. Tapi, awek die tak interframe pon lam FB dia. Masa aku jumpa tuh, aku rasa..waah.....jeles..! Sedih..! Down..! Frust...! Sebab aku minat gila kowt. Aku dah jumpa beberapa gambar mereka lam FB kawan2 Pak Lang. Haih. Oke la. Kalau kita minat dia. Kita kene sokong apa-apa yang dia buat an. Lagi pon dah lama dorang kapel. Dari 2010 or 2009 k0wt. Huhu..*mud frust.

Dalam video klip Cinta Teragung tuh pon ada Inarah. Tapi, tatau la tu Inarah betol ke tak an. Tapi, kalau rengok sekali imbas. Memang Inarah la. Dengar kata Inarah ni keje ngn Astro. Tapi, ada dengar gak Inarah ni krew Meet Uncle Hussain..! Hah. MUH. Cakap pasal MUH. Adakah MUH tak puas hati Ama masuk Af? Jeng..! Nanti aku sambung story yea. Haha. *dapat komen2 ngan Pitt MUH semalam. teruja..!


Dan dalam pencarian aku. Inarah ni orang Keramat jugak. Dia assistant MUH. S0, dorang kenal ni sebab MUH. Dan kapel masa Ama join MUH la ek? Adei. Kenapa mesti Ama. Kenapa Inarah tak kapel ngn Black. Haha. *mud jeles. Or dorang kapel sejak dari sekolah? yea. pencarian bermula. Haha. Habislah pakwe den jeles kalau macam ni. Haha.




nak baca komen tu? Jom klik sini..!





2 comments:

SnowQueen said...

sabo kak ... :PP
lame da xjalan sini .. ade header baru upenye ... chantek lak tuh :))))

Anonymous said...

dalam pencarian dan komen dari pitt meet uncle hussain tu ternyata salah, mereka tidak bercinta AMA joint muh, tapi sebelum tu lagi