.

.

Sunday, February 24, 2013

. forever kita kawan .



Kadang-kadang, kita terlampau rindu seseorang yg pernah menjadi kawan baik kita sehingga kita teringat-ingat kenangan kita bersama dia. ;'(


Yes. Sangat rindu. Dia yang suatu ketika dahulu, dekat dengan kita. Selalu di sisi di kala susah dan senang. Gelak ketawa bersama. Kongsi masalah dan suka duka bersama. Tiada rahsia antara kita. Dialah sahabat. Sahabat selamanya. Bestfriend forever. Miss da moment dat we share. I'm just miss u badly. Really. -_-



cincin persahabatan. cermin mata yang sama.


Semua nak sama. Kalau orang tak kenal siapa kita. Mesti orang ingat kita pasangan kekasih. Pada hakikatnya, kita BFF. No wonder lah orang selalu salah anggap. Dan kita pon tergelincir daripada landasan. Sekarang, kita sudah jauh. Masing-masing terjatuh. Kita tak sepatutnya terjatuh. Kita janji, kita BFF. Tapi kenapa kita ingkar? Dan apabila kita tersedar, kita mula menjauh. Walaupun sudah saling bermaafan. Tapi seperti ada penghalang di situ.

I need my BFF. I want u back.! Kita usaha. Usaha untuk kembali seperti dulu. Awak sahabat saya. Saya sahabat awak. Hang out. Sembang seperti hanya kita berdua di dunia ni. Berkongsi apa saja tanpa rasa malu. U just like my bodyguard. Teman saya ke mana saja. U just like my brother. Berbakul-bakul nasihat di lemparkan di saat saya ada masalah. U just like special boyfriend. Penyelamat saya daripada 'buaya' itu. 

U told me dat i'm just like ur mama. Bebel tak habis-habis. Mesti pakai baju itu, baju ini bila keluar berdua. U told me again, i'm just like ur special girlfriend. Lakonan saya hebat di hadapan 'girl' itu. See? Sama-sama penyelamat. Awak hero. Saya heroin. Kita kan BFF. :)

Sekarang kita sedang mencuba walaupun, 'awkward'. Bukan kita dahulu pasangan sahabat yang paling ohsem? Kita boleh atasi rasa 'awkward' itu. Bak kata geng kita, 'sapa suruh korang bercinta. sayang ngan cinta tak reti beza? weii, BFF tak boleh bercinta la. kawan sampai mati. '

HAHA. Ayat pedih.

strangers with memories.

Lirik lagu yang lu bagi kat wa. Menusuk kalbu. -_-

You and me, we used to be together 
 Every day together, always 
I really feel that I'm losing my best friend 
 I can't believe this could be the end


0 comments: