.

.

Friday, February 15, 2013

. jem ke jengg? haha .



Jammed. Jem. Jeng. Serupo jah. Cumo cagho sebutae jah lain. Ops! Terspeaking BUDU pulak kite. Hehe.

Time perayaan, tak kira la CNY ke, raya puasa ke, jammed tu dah tentu! Haila. Nak balik dari KL ke Kelantan. Kalau terkena time orangg dah otw balik. Memang jem gilaa. Bukan KL-KB je. JB-KB pon same je la. Kalau raya puasa tu, memang rasa nak duduk rumah je. Raya 1st, 2nd, memang kereta tak putus-putus atas jalan. Hoi. Nak keluar? Memang tak la. Setakat jalan-jalan kat kampung je. Kalau nak keluar jauh sikit. Haa,, raya ketiga keempat boleh la.




Ni kat Bandar Tanah Merah, otw ke Jeli, Grik. Aku baru balik dari Bukit Bunga. Memang jem kau!! Tapi takde la sampai kereta tu tak bergerak langsung. Kalau musim perayaan, aku nasihatkan, korang tak payah la pegi Tanah Merah, Kuala Krai, KB, Pasir Mas,,, ahh. Semua tempat lah! Haha. Duduk rumah je. :D


Yang ni bukan jem sebab raya. Jem sebab konvoi penyokong TRW balik dari stadium. Tengok bola! Hehe. Kau bayangla, sepanjang Bukit Tujuh kat Merapoh tu pon boleh jem. Hebat sungguh sep kito!



Haa. Yang ni palingg stress. Memang folow lori balak ni sampai sudah la jawabnye!


p/s : pandu cermat, jiwa selamat. ingatlah orang yang tersayangg. :)

2 comments:

~cik atin~ said...

betol kak. besenye nak ke bandar lime spuluh minit je jadi ke sejam. gare gare jem. adoyai

Muhammad Mustaqim Razali said...

Jenuh nak ikut lori balak. Sabar jerlaha.