.

.

Saturday, February 16, 2013

. the kek .


Kek? Hmm. Aku suka sangat makan kek. Tapi aku bukan jenis yang reti sangat nak buat kek. EH, memang tak reti la. Sebab apa tak reti? Sebab aku memang tak minattt nak buat benda alah ni. Hoi. Kalau di takdirkan laki aku suka benda swit-swit macam ni. Masakkkk aku. Kena belajar godeh kek ni. Huu. Hope awak tak suka sangat la makan benda ni. Hihi.

Kek yang aku pandai buat. Kek batik je la. Haha. Mahap! Mahap! Aku memang tak berrrrbakat buat kek. Sekarang ni aku lebih minat nak belajar masak lauk pauk or sayur mayur. Ehee. Bak kata adik aku, ' takkan nak bagi laki ko makan kek? '  Aku setuju weh! Hii. Sebab benda ni, masak masak ni semua benda boleh belajar beb. Kann? Praktis make perfect. Cuma perlu rajin dan selalu berusaha je.Orangg kata, nak ikat suami, mesti kena jaga perut dia dulu.  Hii. Cewah. cakap macam esok lusa je nak kawen kann. #inisemuapoyo!



Tapi, kek dalam gambar ni sumpah nampak sedapp! Hope one day, aku tergerak hati nak belajar buat benda ni kayyy. :D


0 comments: