.

.

Thursday, February 7, 2013

. just potpet potpet .




Lagi cerita saya, rumah sewa dan hausmate. Tapi bukan cerita seram atau cerita cik tikus menyerangg rumah. Aku nak cerita pasal makan. Hoii. Gila kau. Makan banyak bebenor semenjak dua menjak tiga menjak ni. Aim aku nak kurus sumpah tak akan berrrjayaaa. fail! gagal! Kat rumah, masak, makan. Makan, masak. Kat sekolah? Tak payah cakap la. Makan aje.! Dengan cikgu-cikgu sportingg and suka masak. Makan free woiii. Sape tak nak? Cuba kau cakap?



Tengok. Betapa full peti ais. Ni kali kedua dalam masa 3 minggu kami shoping barang dapur. Ni belom elaun masuk lagi. Skang elaun dah masuk. Haa. Ready la kau untuk gemuk Ct!



2 hari lepas, aku beli kfc. Lepas tu kan, abang tu terbubuh banyak gila sos yang paket-paket tu. Maybe dia lupa kot, sampai 16 paket. Haha. Biasa dapat 2 or 3 je kan? Mungkin abang tu tengah berangan. Haha.


3 comments:

Nory Zoulkefle said...

bestnyer rajin memasakk...nory ni jenis pemalass sgt nk masakk..hehe

mr.syazwan said...

waaa bolehlah datang ziarah rumah ni

=_=

Miss Xyz said...

Pemurah sangat tu, tu yang leta, berpaket-paket sos cili XD