.

.

Friday, February 1, 2013

. saya jatuh cinta lagi .



Im fall in love with SK Gali. Seriusslyyyy..! 

Betul orang kata, sekolah kampung ni lebih ohsem. Lagi-lagi kalau sekolah tu murid dia sikit, guru-guru tak ramai and hubungan tu jadi rapat. Murid sikit bukan bermakna senang nak ajarr atau guru boleh senang lenang, bukan eh bukan. Guru-guru kat sini sangatlah sporting, hapening dan ohsem.

Mana nak dapat bilik guru yang tengah-tengah ada 'meja jamuan'. Tempat makan dan masak. Kuikui. Bukan sebulan sekali buat makan-makan. Boleh kata seminggu dua tiga kali. Ada saje plan makan. Kalau tak masak kat bilik guru, depa akan order, then makan ramai-ramai. Kantin memang sunyiiiiiiiiiiiiii.

Oh. Kalau dapat posting sini, konpem best! Haha. Berangan sudahhh. :D

Kau bayang la, baru dua minggu aku kat sini, tapi aku rasa, banyak kali dah buat jamuan kecik-kecik. Potluck lah, ape lah. Siap masak pulut lagi. Cikgu-cikgu kat sini boleh di katakan semuaa peramah.  Weii, ohsem wehhh. Lepas makan je, dah plan esok lusa nak masak apa, nak buat potluck bila. Hoii. Gemuk jugak aku kangg. Misi diet gagal segagal-gagalnya.




Majlis Sambutan Maulidur Rasul




Murid pra sekolah. Kembar giteww. Very da comelll. Dorang siap pegang tangan lagiii. Weh, berangan nak anak kembar pulak. Kalau boleh nak sepasang. Boy n girl. Nama pon dah stanby ni. HAHA.

Rayyan Danial
Raisha Damia.

Ok. Korang sila gelak. Kawengggg  pon belom, tapi nama anak dah stanby.



Harith. (baju melayu ungu) Macho budaknya. Nasib baik tak hade anak. Kalau tak, berkenan nak buat menantu. Haha.






Kak Kas, Kak Kris, me, Faiq & Syida.


Menu yang ohsem setakat ni,

Mee Sup. Siap masak sup dagingg dalam bilik guru.
Pancake ngan Nasi Lemak. (second day aku kat skolah). Ni pon masak lam bilik guru.
Potluck
Pulut & lauk.

Haa. Planning untuk minggu depan. Rabu depan ada potluck. Aku plan nak buat kek batik. :D



# im really in love! :D


Sekian untuk kali ini.  Have a nice day ahead..!


0 comments: