.

.

Saturday, March 9, 2013

. i love both of u! .



Bagi yang tak tahu. Yela, buat apa nak tahu pasal aku kan. hahaha. Aku ni peminat kental FK. Hah? Sape FK? Farid Kamil Zahari lah! Penipu benar kalau tak kenal. 

Cakap pasal FK. Walaupun dia dah kawengg, aku totap kipas-susah-mati dia ok! Sebab apa? Sebab tak de sebab. Haha. Tak perlu nak jelaskan kenapa suka dia. Erk! Suka? Suka, minat dan seangkatan la kan.

Skang ni, adik dia, FZ tengah naik gak. Heh? FZ? Sape? Fadzil Zahari la. Muka sedebik FK kot! Hihi. Ada lain sikit la. Tapi ada iras la.



Untung adik dia, ada abang dua ketul yang hensem macam ni. Depa ni 3 beradik. Sorang perempuan.



FK & FZ






Sila jangan meroyan Cik Siti! Arghh. Hensem dua ketul ni. Walaupun korang cakap tak hensem. Aku nak cakap hensem jugak! Mata orang lain-lain. Ye dak? HAHAHAHA.



Haaa. Yang ni FZ okayy! Bukan FK! Sebijik gila gila toqqq!

Err.. Ke FZ 'lipat'? Ke FK nih? = ='



Sangat suka tengok gambar ni! Ahhhhh. Jangan melting! Sabar. Sabar. 



Dan lagi! Tidaaakkkkkkkkkkkkkkk! Sebijik Farid Kamil!

Melting kali ke 150 juta!

Sabar la Siti. Pengsan mak kau nanti. Kau dok meroyan kat anak teruna oranggg macam ni. Hahaha.

Siyesly aku cakap, aku dah suka dedua beradik niii!


gambar di cilok daripada :  INSTAGRAM FZ

0 comments: