.

.

Monday, March 4, 2013

. betul, tak sabar nak raya -_- .


Erk. Raya lambat lagi eh? Huuuu. Bulan 7 baru raya la. Eh, bukan, bulan 8. Tapi aku rindu kemeriahan raya kat kampung. Walaupun belah mak aku aku hanya ada 3 orang kazen.. eh, da empat skang. Si kecik jangan di lupa.! Hehe. Walaupun 4 orang je, tapi, meriah jugak kot. Pakcik ada 3, makcik ada 2. Hmm. Tak ramai kan. Tapi, meriahh!

Adik beradik atuk aku sorang. Tapi, anak dia ada.. er.. 7 ke 8 eh. Semua dah kawen. Semua anak ramai. So, bila depa datangggg, itulah yang meriahnya. Hihi.



Aku tak paham kenapa adik aku tak nak pakai baju kaler greyyy. Hitam la kau sesoranggg!



Meet my kazen, Eykaa. :)



Dua penjahat. XD


Before ke rumah nenek. :)








Gila rimau. :P


My lovely Maksu and me. XD

Nampak macam adik beradik kan?


The boys



The girls



The makanan.



Anak-anak sepupu mak aku. :)



Keluarga belah atuk. Anak sedara dan cucu sedara atuk. :)



Kereta sudah mula berkuranggg

The second day


Raya kedua. Kami masuk kebun. Ala, kat depan rumah nenek je pon. Haha. Rumah aku ngan nenek 5 minit je.





Third Day.



BBQ. Yahoooo! BBQ tu wajib setiap kali raya. Family only okayy. Bakal family a.k.a family-to-be tak boleh join kayyy!


Day 4


Get ready! Piknik! Yeeehaa!



Sebab itu lah saya rindu rumah saya. Errr.. rindu raya! Hehe.



1 comments:

Nory Zoulkefle said...

meriahnya beraya di kampong...

nory takde kampong, nasib baik suami ada kampong...dapat jgak merasa beraya dengan suasana kampong...=)