.

.

Thursday, March 14, 2013

. nasi lemak puyuh .



Puyuh? Aku tahu, mesti ramai yang takkk makan burung puyuh kan? Tapiii, aku suka gila kot. Kalau pegi Tanah Merah, tak sah kalau tak makan nasi lemak puyuh Tok Wan ni. Dulu, kedai dia kecik je, dekat lorong macam tu je. Sekarang dah jadi restoran. Memang sedapp!



Memang tamak. Bilis. Puyuh. Kerangg. Makan sampai muntah. :P


Tengok! Licin! Mana kau tak gemokkkk sitiiiiiiiiiiii.




Sekian terima kasih. Tak sabar nak balik kampungg. Nak makan nasi lemak puyuh!


2 comments:

Nory Zoulkefle said...

tak penah try lagi makan puyuh...

sedap ke?

hehe

nadia said...

sitiiii,
awak buat saya lapaaaa T_________T