.

.

Monday, September 15, 2014

. cliche sangatttt!!! .


Hmm. Cliche pose. Atau, kebiasaan jika posing depan kamera! Korang rasa? Pose yang macam mana? Haha. Melalui pengamatan aku yang gila kamera ni kan. Mestiiiiii sikit sikit nak posing dengan kereta. Kat bontot kereta la. Depan kereta, dalam kereta. Hahaha. Memang terbuktiii la. Bila aku belek gambar lama, memang banyakkkk sangat aku posing dengan kereta. Tapiii malangnya, semua kereta yang aku pinjam untuk posing tu, semua bukan aku punyaaa. Kereta ayah dan adik aku lah jadi mangsa. Kalau la kereta tu boleh cakap, mesti dia annoying kan kat aku? Muahahaha.

Ok. Tak percayaaa? Meh nak tunjuk bukti!



     see???

p/s : gambar baju hitam tu few years ago. zaman doremon. haha. :P :P

p/s : gambar baju hitam tu pon zaman doremon. hahaha.

kan aku dah cakap. zzzzzzz. cliche sangat! 
bukan aku je yang kena virus ni. family aku jugak. haha. mungkin aku lah yang menyebarkan virus tuu. hahahahaahahahaha! 


p/s : malas nak rotate gambar! haha.


Tapi persoalannya, bila aku mampu posing dengan kereta sendiri? Sobsss. Sadis betul. Asyik pinjam kereta Apisss je kalau nak kemana mana. ;'(

Haaa. Satu lagi nak share. Aku ni boleh drive dedua, manual dan auto. Bukan nak bangga sangat woiii, berlambak kot pompuan yang boleh drive dedua jenis nih. Tak de maknanya nak bangga! Haha. Aku terrpaksa bawa manual sebab kereta kat rumah aku yang available hanya manual. So, i have no choice uols! Hentam sajalah!

Haaa, sebenarnya, aku nak ceritaaa, aku pon pelik kenapa, sebab tu gigih jugak aku taip niii.

Ok, bila aku drive kereta auto, aku steady je pakai heels ke wedges ke selipar jepun ke, kasut ke what ever. Tapiiiiiiiii, bila drive manual, aku hanya boleh pakai selipar jepun dan kasut yang flat. Errrr. why ???? Kalau aku pakai selipar yang tebal sikit, mesti aku tak dapat agak banyak mana aku tekan minyak, mestiii teragak nak tekan or lepas clutch. Ahh, mesti sedut sedut arh kereta. Hmm. I need more practical classsss. Muahaha. Apissss, pinjam kereta! :D :D

Ok. Last, perangai suka posing dengan kereta ni masih berterusan hingga 2014 with new baby in my family. Haha. Welcome home DCK. Say haiii to your brother and sister, DAK DAS DBQ PHX and SS. Pandai pandai la awak sesuaikan diri ya. Heheheh


Im waiting for DCT. Macam cun je kan? HAHA. *dreaming!*

0 comments: